Kaputt!

Mina fina, nya och dyra systemkamera har blivit dålig.. jag tror det är någon sorts kamera-influensa!
Den inbyggda blixten vägrar låsas upp när jag har inställningarna på automatik, den klickar ohc sen kommer ett felmeddelande som tydligen betyder att där finns något skit i blixten.

Den supersnälla butikschefen på Siba har lagt undan en ny till mig (Trots att det gått över DOA tiden)
Så idag vid 18:30 så ska jag hämta den och lämna tillbaka min andra!

Hoppas bara att jag hittar alla instruktionsböcker, det är 1 so fattas men den ligger säkerligen bland alla högar av pappkartonger som ligger i lägenheten från sängar, datorer och andra prylar...

Hoppas jag hittar den! annars får han ta den svenska manualen från den nya kameran!

Och med detta så vill jag ha sagt att det inte blev några före/Efter bilder... men jag kan ta en EFTER bild idag när jag fått tillbaka den nya kameran!

Puiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback