Hoppsan Kerstin!

Igår så blev det ännu en dödsstöt i min plånbok...
Såhär gick den lilla historien:

jag går in i sovrummet och kryper ner i sängen, slappnar av och tar ett djupt andetag.. in kommer stor pojkvän, kastar sig i sängen och jag känner hur hela jag vibrerar. BRAAAKKK PANG Tjoff något händer i sängen och vi båda flyger upp... bort med madrasser och resårbotten och mycket riktigt något har gått sönder...

Efter lite gnäll från mig sida om att "det är alltid något som händer här hemma" så bryter jag ut i en skrattattack.. det är fan inte sant vad saker går sönder hemma hos Persson/Lindh!!!

Den där metallstången i mitten av sängen har brakat låss från sitt fäste och går nu inte att laga.

Det känns nästan som om sängen såg oss titta på Andra sängar på IKEA sist vi var där och ska nu jävlas med oss...

"tycker ni nu om alla andra sängar bättre än mig så ska jag fan inte hålla era tunga kroppar längre.. mummel mummel"

Det är en gammal sak(1år gammal) och där finns inga reservdelar för att "rusta upp" honom.... han har utgått ur sortimentet och när vi frågar om delar finns så vill inte ens personalen känna till att de haft sängen i sortimentet.. tråkigt..... men sant

Kommentarer
Postat av: Puck

Synd på vår fina säng. Men det går vilt till i Lindh/Perssons residens. Förhoppningsvis så skall nästa säng hålla, men man vet aldrig haha =) Kyss

2007-04-12 @ 07:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback