Helgen!

Helgen har varit underbar! förmodligen för att det varit så väldans fint väder!

Fredagen var det tjejmiddag och den har jag redan redogjort för =)

Lördagen var redan inplanerad och vi skulle upp till mormor & morfar.
Vi skulle hjälpa till med lite trädgårdsgöra som att kratta, och det är inte helt lätt. Mormor och morfar äger mycket mark som består av skog och kullar så det var inte helt bekymmersfritt. men jäklar vilken träning, trots stretching så hade jag ont i några muskler dagen efter. Vi körde cabben upp och hem igen, underbart! och vi hade med oss riktig cruise musik som gjorde det hela ännu mer underbart!
Hem till mina päron för att grilla, årets första grillning!
Det är så sjukligt gott med grillat!

Väl hemma på kvällen så var det dax att ta ner den fina (Men söndriga) sängen och sätta upp den nya, vi mådde båda JÄTTE dåligt när vi tog ner den.. vi ville ju inte göra oss av med den egentlige! den är ju så snygg! men vi fick bita ihop. när vi packade upp den nya sängen så märkte vi direkt att det var helt fel för oss. den passade inte in alls... ÖRK säger jag bara. jaha så nu sover vi på golvet! på tisdag bär det av till olika butiker för att köpa säng. vi har kollat in lite olika sängar och blivit införstådda med att om vi vill ha något som är i vår stil så kommer det kosta..
Men hellre det än att köpa något som vi kommer gå till sängs i och hata.

Söndagen spenderades med en massa nödvändiga ting tvättade, plockade undan lite. A jobbade tills 18:00 så jag passade på att ta en fika med Emma. Hade frågat Sandra om vi skulle ses men fick inte direkt någon respons och jag tänkte inte sitta hemma och vänta så när emma ringde så hängde jag på direkt, vi stack ner på möllan, satte oss på nyhman och to varsin vanilj cider... underbart gott och jag bjöd =) så det var nog riktigt gott för henne hehe.
A ville att vi skulle äta ute någonstans och jag såg fram emot det jätte mycket. men när han kom hem så ville han ha lite "quality time" så vi beställde hem pizza och hade det mysigt resten av dagen.

Nu sitter man på jobb, måndag förmiddag... jag är otroligt glad idag av någon anledning.. jag kan inte riktigt sätta mitt finger på det men jag tror att det är för att jag har mycket på gång... hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback