GRAVID

I min gammla hemstad.. i den lilla skit-hålan som går under namnet Bara.. i den lilla kommun som de valt att kalla Svedala
så florerar det tydligen ett rykte om att jag skulle vara gravid....

Emmas bror hade frågat henne om jag var gravid.. hon hade flippat ut och frågat var fan han hade fått det ifrån...

Något rykte hade han då svarat....

Antingen så är det som vanligt i lilla svedala och folk har fortfarande alldeles för lite för sig....

Eller så är det hennes bror som bara tyckte jag såg jävligt gravid ut när vi sågs häromveckan...

I vilket fall som helst så vill jag bara dementera detta och skratta lite för mig själv när jag tänker på alla sorgliga själar som skulle komma på något sådant..

skulle det mot förmodan ploppa u en unge ur mig utan min vetskap så skulle jag nog bli väldigt förbryllad..

bye bye

Kommentarer
Postat av: Babe

Något barn hoppas jag inte att det är påväg än =) Här ska flyttas till LA först och när vi kommer tillbaka till Sverige om flera år så då... Kisses honey

2007-04-30 @ 10:31:52
Postat av: Johanna

Grannarna i min trappuppgång tror nog nåt liknande om mig snart. De har luskat ut att vi ska flytta, och att vi ska till en större lya... det kan ju bara betyda en sak :P Men de är så söta de gamla raringarna.

2007-05-01 @ 11:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback