Got 2 Do

Idag har jag massor som jag måste fixa och trixa med.. en del för ren njutning och en del som man kallar måsten.

Njutning:
*Inpackning för håret
*Body scrub
*Ansikts skrubb
*Tandblekning
*Manikyr
*Pedikyr

Måsten:
*Köpa Ny säng
* Köpa hårnålar och gummisnoddar (Mina tycks bara försvinna, är det ett problem vi alla har?)
* Måla Soffbordet (Som vi köpt och slipat ner men ännu inte fått helt färdigmålat har stått i snart 2 veckor)
*Montera ner sängen och åka till tippen (Kan förvisso göras till helgen)
*Städa sovrummet inför den nya ankomsten av sängen(Där ligger nog några äckliga dammråttor där under)


Det jobbigaste i "måste-spalten" är nog soffbordet, eftersom det inte är målarfärg vi använder utan lasyr. Vilket betyder att vi måste lasera varje sida (8 sidor, Varav två långa och två korta) minst två ggr för att färgen ska bli den rätta.... och sen måste man låta torka en gång, sen slipa igen, sen måla och sen slipa... och inte nog med det.. jag måste ju få forsätta klaga när jag ändå är igång. det är små små fyrkantiga hål i ALLA plank... så man måste köra in penslen och vrida runt, kolla så att alla fyra längderns i fyrkanten fått färg på sig och se vidare.. vilket jävla meck!

Jag lovar att ta bilder och lägga in! Det ska jag inte glömma... så ni kan lida med mig! =)

Jag berättar hur mycket jag hann med imorgon =), det blir väl som vanligt att njutningen blir åsidosatt medans måstena tar över ditt liv!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bli medlem på sidan i URL-fönstret och DU kan vinna otrooligt fina priser! Så kom igen, registrera dig och VINN! Det kostar ingenting. Enda uppdraget är att samla poäng genom att vara med i roliga tävlingar m.m! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback