Glad För vår dator

Tycker faktiskt det blev riktigt bra när vi fått upp dator och fått saker och ting iordning...

Så nu vet ni vart jag sitter och surfar och skriver blogg på helgerna....

Även där jag tittat på film men det blir ändring på det nu när pojkvän tvingat mig att köpa en S-tv/S-video sladd eller vad det heter.. så nu ska jag sitta framför tvn som en vanlig soffpotatis..
"När man har windows mediacenter så måste man se det på tvn, varför skulle vi annars fått en fjärrkontroll till datorn?.. "

Så nu är jag övertalad.. fjärrkontroller till datorer is da shit! im telling you!

Så nu ska jag hem och titta på film på tvn genom datorn..

Det kan förvisso vara rätt skönt att få lita sig tillbaka i en mjuk soffa istället för en lagom hård stol...

Ibland är pojkvännen smart!

130983-287

Kommentarer
Postat av: Babe

Han överraskar =)

2007-04-30 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback