Canon EOS 350D

Köpte en system digitalkamera igår.. im so very happy och väldigt, väldigt nöjd!! god damn vilka grymma bilder det blir!!!

Ingenting är gratis och denna gick på 7 Laxar så jag hoppas den lever upp till mina förväntningar och hitintills så ser allt ljust ut.. jag har kikat på lite andra objektiv till den och insåg ganska snabbt att det får bli en födelsedagsönskan =)

Hmm tror ni man orkar ställa till med vild fest som födelsedags jippo eller ska man bara ha tjejerna över för god mat massa dricka och skratt?.....

Hmm har jag tur som förra året så lär solen lysa på mig och mitt sällskap...

Nu ska jag gå tillbaka och lus-läsa min lilla handbok för att uppnå bästa resultat. där finns verkligen jätte jätte mycket att lära sig men jag ska tamej tusan lära mig allt det där braiga =)

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback