Adressändring

Jag gjorde en adressändring för ett litet tag sedan och idag fick jag en massa post hem. såsom det SKA vara.. bara det att det var inte MIN post. det var inte A's post heller utan det var min MAMMAS.....

Trött över att ingen kan göra vad de är uppsatta till att göra så ringde jag och frågade hur det kunde komma sig att jag fick hennes post men att min egen fortfarande uteblir!?

De trodde att jag skrivit

Alexandra liselott persson (Eftersom jag egentligen heter så) och att det blivit ett enkelt missförstånd...
När jag förklarade för dem att jag inte uppgett mitt andra namn så fick de gå in och kolla..
Mycjet riktigt det hade jag INTE gjort.. så frågan är vilken lågbetald postarbetare som sitter och adressändrar och får för sig att:
Alexandra Persson
Betyder
Liselott Persson

Rahhh... idag är jag lite irriterad... jag har haft lite smått otur och.. blä ja ni vet hur hela den sången går.. jag behöver inte sjunga den för Er.

Anywho! Jag fick det ändrat och de lovad att allting skulle funka nu... ja det kan vara bra om posten inte försvinner eftersom det finns värdebehandlingar på väg mitt håll.. tror ni de kommer komma bort på vägen efter allt klydd?

You betcha! hihi pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback