Why do all good things come to an End?

Som jag skrev tidigare så är det väl nära slutet nu. ja somliga känner till det bättre än andra. det är för att jag (som vanligt) är trött på det. jag orkar inte sätta ett förhållande på "pause" för att "se ifall du ska jobba massa helger" jag vill kunna planera. kunna hitta på roliga men FRÄMST spontana saker men hur enkelt kommer det bli nu när du först kommer jobba alla vecko dagar och komma hem när jag sover sen ska du OCKSÅ jobba hela helgen. vad är det som händer? vill du bara ur vårt!? ja bestäm dig nu. vad ska du med mer pengar så vi kan göra saker för oss när det inte finns något OSS? äsch jag är så less idag. never mind me! men jag står fast vid min punkt!!

Varför måste alla bra saker någon gång ta slut!?


130983-80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback