Uppdatering

i lördags så svimmade min pappa på knutpunkten i hbg och ambulans fick tillkallas.. de var på akuten i fem timmar och min mamma blev skit dåligt och spydde som tusan. antagligen för rädslan och nerverna....

på tal om mamma så tar hon på sig aldeles för mycket jobb!!! hon fick nästan en hjärtattack för inte så längesedan och nu säger hon att hon kommer få det igen. jag frågade om hon inte kunde lämpa över saker på någon annan och då säger hon att hon inte kan det för det finns ingen som KAN ta henne sjobb eftersom ingen kan något om det. FAN att hennes chefer bara lastar massa skit på henne det är så jag vill strypa hela bunten!!! det kan ju gå riktigt illa!! och skulle det mot förmodan skulle göra så, så vet jag att jag kommer klandra dem jag kommer ta kontakt med en och var av dem och ge dem en rktigt obehaglig överraskning.. nej det lät ju bara sjukt det jag skrev nyss jag menar det såklart inte men jag skulle minst sagt blivit förstörd!!!

Idag firar jag och andreas 22månader och det ska väl firas med lite käk och vin. tända en brasa och baar mysa?

i helgen så ska det oxå firas fast på riktigt eftersom man har fått sin lön då! kul kul! det mesta kommer såklart att gå till julklappar men ändå... något ska vi nog kunna hitta på.. det finns ju lite pengar kvar efter alla betalda räkningar  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback