Träningsvärk, bitterhet och hårbollar

Vi börjar från start. Träningsvärken kommer helt otippat från träningen igår. vi hade en ny ledare och hon var lite märklig. fast det inte kändes jätte mycket så gjorde det tydligen nytta. Och jag som tyckte att jag stretchade så bra.. nehe.

Bitter är jag idag.. på jobb som vanligt och trivs som fisken i stekpannan. Imorse var allting skit. tårarna brännde bakom ögonlocken.. åter igen!? patetiskt tycker ni kanske men då har ni ingen jävla aning om hur sv¨rt det är att hitta ett jobb som man vill ha. tro mig jag får min del av erbjudande men har tackat nej till allting jag blivit erbjuden av en eller annan anledning. jag k'änne rnog så för att andreas ALDRIG är hemma,. jag är trött på att ha ett förhållande där man aldirg ses. jag behöver närhet och jag behöver få prata. jag är ensam helt enkelt. Ensam och snor-trött på skiten... *suck*

Hårbollar har katterna. de hade lagt en mysig under sängen, så när jag skulle ta fram strumpor som flugit in under så far jag med handen rätt in. bara det får mig att nästan flippa ut... ÖRK!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback