The day the cupcake died

Jag är arg idag.. less. gnällig och tjurig.. Tappa gärna på tå förbi mig för snart vänder jag mig om och biter foten av dig! Nej men bitterhet åsido så är detta inte den bästa dagen jag haft.. det regnar ute. inomhus fylls man av vad som endast kan beskrivas med. jag kan inte sätta mitt finger på det. jag vill bara lägga mig på golvet skrika och sparka som den gnälliga 5-åring jag känner mig som.. kul va? rk nej jag kan in te vara speciellt kul att umgås med idag.. tur att jag ska träna, idag ska jag ta i ordentligt mycket! så jag får ut all frustration som ligger och vilar!!! FUCK YEAH!!

Igår fick jag en snille idé i sängen. jag ville grilla marsmallows på våran gasspis och tro det eller ej det blev super gott ovanför elden. Borde egentligen sartat en brasa men vem vill gå ur en varm säng och stanna uppe i flera minuter för stt starta en brasa och sen sitta och "hålla vakt" framför den.. hell no! då väljer jag sängen.. alla ggr!!!

Imorgon ska Sandra komma hem till mig. jag har inte städat det ser förjävligt ut om jag ska vara helt ärlig. det finns fortfd en massor kvar från halloween. typ den hängande gubben i taket och lite av blodet i badrummet. ja det är ju inte min uppgift att ta ner dem. jag har gjort min del av städningen..
BLIR GALEN!!!!!
130983-46GALEN GALEN GALEN!!!!!!!!!

man märker att jag är deppig eftersom jag gick direkt ut i köket och pressade fram en kopp chokladmjölk av värsta sorten.. kaloribomben nummer 1!!!!
Nu ska jag luta mig tillbaka sjunka in i mitt hat med min varma chocklad.. bye bye bitches

130983-48

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår dig. Helt och hållet. Jag är så sjukt arg...jag vill gå bärsärkagång.!!!!

2006-11-13 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback