Tappad

Tappad en Test idag när jag var på toa. jag betraktade mitt hår och där var den!!!!! den lilla jäveln! jag fick loss den och insåg att testen var utom all räddning. nåja det är trots allt bara EN som lossnat (vad jag vet) ännu vilket är super jämnfört med första gången då efter första tvätten nästan 10st lossnade. never mind.

Igår försökte jag ta upp en disskusion med andreas det gick som vanlingt inge vidare. jag vet inte vad jag ska göra faktiskt.. jag får väl bara ta honom på orden. vi får väl se vad som händer.? är bara så deppad och trött jag vill lixom ha förändring och det har gått et tag nu så jag vill ha det NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU!!!!! får se hur länge det håller?

Kommentarer
Postat av: Älskling

Ska göra så gott jag kan Kyssar

2006-11-16 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback