Straighten Up And Fly Right!!

Igår följde jag med sandra hem. det var jätte mysigt vi satt där i våra äckliga kläder(inget äckligt med dem egentligen, bara att man varit I dem hela dagen). vi käkade värmrätter och glodde tv. bara satt och mös helt enkelt. lekte med lilla kattbebisen oxå. det kan man ju inte motstå när den lilla krabaten hoppar upp i ens knä!! *awwww*
det som man dock kan motstå är när man ligger på golvet och leker apport med den lilla busen och hon sedan bestämmer sig för att köra klorna i ens ben! då är det fanimej nog! jag reste mig upp och satte mig i soffan.

Åkte bussen hem och brännde på radion i telefonen. satt och drömde mig iväg och plötsligt var jag hemma. Slängde in en tvätt i maskinen satte mig framför tvn och zappade runt. tryckte i mig några marinerade vitlöksklyftor för att bespara mig från diverse förkyldningar och la mig med fleecefilten i soffan.

Nu är det fredag och jag är på jobb.  Jag började 07:00 idag igen, segt jag är helt slut. Ska sitta med upplärning hela dagen idag. En ny tjej ska börja här och jag ska lära henne systemet. jag hoppas det går bra! och hoppas att hon "matchar" mig så att det inte blir en massa pinsamma tystnader. det blir det säkert de första timmarna innan man "slappnar av " igen. man måste ju känna av personen först VEM är hon VAD är hon för en.. ni känner säkert igen det där.

Måste gå på shoppingjakt idag efter ens nyårs klänning!! gotta be out in good time! sen måste jag åka och köpa en mängd pärlor för jag har fått flera hundratals beställningar, kommer begrava mig i dem innan jul och inte hinna handla haha. får ta med mig mina verktyg och tillbehöver var jag än går! hihi.

Kanske åker vi till Kph på lördag för att gå på julmarknaden vi får se. vill bara mysa med min baby nu när han "skärpt" sig.
Straighten Up And Fly Right!!!

Im outta Here!
130983-88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback