Sjukligt

Hittade den värsta sidan på hela internet, Upplysningscentralen. Med tanke på vilka sjuka människor som finns där ute så blir man ju mörkrädd!!!!!
Man kan bli totalt uthängd!
sen undrar man ju hur det fungerar och om de kan hålla koll på allt. de har antagligen bara koll på sådant man uppger själv. deklarationen eller något vad vet jag! men jag tycker lik förbannat det är förjävligt! jag skulle helst inte vilja leva i ett samhälle där ALLA kan får reda på ALLT om dig till den ringa avgiften på 5kr per uppgift. ja kul för den som vill veta något om mig. jag tjänar lite och har inte mycket till liv, jag har inga betalningsanmärkningar och jag har avbetalning på ett lån hos IKEA där jag om 500:- är helt skuldfri. sug på den jävla parasiter

130983-85

Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

Visst är det läskigt?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback