Satt mig i Skiten

Som vanligt så måste jag alltid förstöra lite grann för mig själv. och anledningen till det kanske ni undrar? jo det är för att jag inte kan säga NEJ! utan jag vill alltid vara snäll och gå folk till mötes.
Igår så ringde Sussie och frågade ifall jag kunde passa micky & Molly på fredagen mellan 18-22 för hon skulle på restaurang för att hennes svägerska fyller år.. och jag kan ju bara inte säga NEJ sussie är så go(plus att jag får pengar för det)! Jahapp men nu kommer dilemat in. jag ska passa zeb oxå! och mina föräldrars hus! hur ska jag lösa allting. Andreas kan gå ut med zeb innan han åker till jobb vid 13:00 men han kan ju inte hålla sig ända tills elva då jag är ute där för att gå ut med honom!

Jag löste det precis! så skönt att inte sitta i skiten längre wiihoo =).... mammsen o pappsen går ut med honom innan de åker och till min stora förvåning så åker dem inte förän vid fem eller något så det är perfekt!! puss

Kommentarer
Postat av: Älskling

Allting gott! Du väntar i B-town när jag kommer från jobb, skönt! =) Älskar dig! Kyssar mitt hjärta

2006-11-16 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback