Resor & Kul

Sitter på jobb och sambon har fått något flipp på att han absolut vill vara utomlands under nyår. mig spelar det ingen roll. helst vill jag vara med mina vänner men jag vill absolut inte anordna något. eftersom man oftast är flera stycken under nyår. man kan ju ordna något IHOP med någon få det bästa av två världar men sedan låta den andra parten (inte mig) göra middagen haha för det ska ju vara något stot och fint inför nyår.. skulle man skapa något ihop med jane så skulle det avar super fint för hhon gör sååå god mat.. resten av mina vänner kan jag tyvärr inte uttala mig om eftersom de inte lagat något åt mig.. aldirg faktiskt.. och varmrätter räknas inte hihi. Undrar vad min kära syster ska göra. hmm Jane bad mig bjuda med henne nästa gång vi skulle dit. det hade varit roligt. jag tycker om när mina vänner tycker om min familj.. eftersom min familj är det viktigaste för mig.

Jag vill gå ut och dansa i lund, har ALDRIG varit ute där.. undrar om det är roligt.. har hört att där ska finnas reaggetonotek.. och det passar ju mig perfekt.. få skaka rumpan såsom jag lärt mig haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback