Nytt Jobb

fick min pojkvän idag. ett extra jobb förvisso. Fan så tråkigt!!! dont get me wrong! jätte kul för honom och jag glädjs så otroligt mycket för hans skull! jag skulle själv ALDRIG kunna jobba som frukost värd.. usch nej jämnför det med städning. det är samma sak i min bok. Men jag är glad för hans skull ÄNTLIGEN kommer han kunna ha råd att göra något med mig!!! ÄNTLIGEN.  i.a.f så är det tråkigt från där jag står eftersom den ständiga frågan: VARFÖR FÅR INTE JAG NÅGOT JOBB SOM JAG VILL HA!!!???
inte något har jag fått! så deprimerande!! usch!
vad är det med min Cv är den så fel?!
är det för att folk inte "orkar" att skirva ut min Cv eftersom den kommer i bifogad fil?
har jag inte skrivit tillräckligt spännande/intressant!?
gahh jag blir jätte ledsen. det är förvisso bara ett extra jobb för han har inte fått ett erbjudande från några andra som han har sökt (heltidstjänster eller 75%)och jag har ju fått gå på några intervjuer i.a.f. utan resultat men jag har i.a.f blivit kallad. När är det min tur? man blir ju psykiskt sjuk av att jobba här och det är ingen ÖVERDRIFT

Nu drar ju den som jag är närmst kompis med här.. eller ja inget är bestämt men jag är helt övertygad om att hon får det.. och vad får jag.. återigen ingenting... idag är det synd om mig... håll käften för jag skiter väl i om du tycker att jag är egoistisk. man har väl rätt att vara gnällig,sur ibland?

Det är allvar nu!

Kommentarer
Postat av: S

Ja, det har man. Och det är jag med, ända tills jag får besked om jobbet..och blir det negativt, då gräver jag ner mig.
Gaaah, om man ändå kunde få besked på en gång! Typ en hint om de gillar en eller ej. Denna väntan är hemsk...

2006-11-20 @ 11:24:42
Postat av: J

Jag väntar också på besked, men oavsett om jag får jobbet eller inte så ska vi pärla vidare sen så du inte blir helt störd i huvudet. :P jag ska hålla utkik efter jobb till diiiig!

2006-11-20 @ 11:42:04
Postat av: Fröken Kaos

Fy vad trist! Men det är bara att bita ihop och inte ge sig... Håller tummarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback