Liten förhandsvisning av jullista

Så att ni vänner & Familj som ska köpa något får det lite lättare.
(vissa har ju krävt att få en helt egen och ske deras vilja)

1)Parfym DKNY - be delicious (Min favorit)
2) Cd Moby- Go the very best of moby
3) Presentkort på veromoda
4) Presentkort på Gina Tricot
6) Boken "house of hilton"
7)Stephen Lynch- Live At El ray (DVD)
8) Kokos kropps smör
9) Utkik i observatoriet efter min stjärna
10) fuktgivande kräm(Inget billigt H&M tjaffs som man får utslag av)
11)Cover all mix(Makeup store)
12) Makeup remover(pumpvariant) ACO apoteket
13) Tvättställ stående(Så jag får plats med all min tvätt)
14) Vänner DVD collection "The one eith All Ten Seasons)
15) diadem stora och små. olika färger/mönster
16) Spa behandling, Floating (
www.sinnesro.se)
17)Spa presentkort
18) Filofax dagbok (Endast pappren) 2007 en vecka per uppslag


 


julklappar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback