Krigsförklaring?

Det är massor tjaffs där uppe nu. skulle vilja vara där! vill vara near the drama!! ni känner ju mig? fast bättre att jag sitter här nere för hör jag något som jag inte tycker passar in så slänger jag gärna ur mig ett mot argument!!!hålls dock uppdaterad via sms och det gillar vi!!!! fan jag vill höra allt de bräker ur sig på varann!! undra om det hörs i telefon?? hmm hoppa sintye det får det ju inte. vi har en kille på intervju här i dag. han verkar vara jätte trevlig? äsch skenet bedrar alltid..

UPPDATERING: av vad jag fått höra så har det varit sjukt där uppe och en del hemska saker har slängts ur en och annan. nu är det väl det vanliga skitsnacket som är igång igen. fan vi som hade det så bra precis!!!!! alla skulle vara trevlig och inge mera backstabbing!!!! självklart är det alltid någon som är svartsjuk och vill ha intriget!!! jävla skit! varför älska intriger!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback