Kaos i min värld

En vän till mig har förlorat något hon håller kärt och det är skit jobbigt för mig att veta hur hon måste lida, självklart är det än värre för henne!!! 100 tusentals miljoner gånger värre! jag ska inte skriva något mer för jag vet att hon är en flitig läsare av denna blogg och vill inte dra ner henne ännu mer.. istället skriver jag om mina krashade planer:

Halloween imorgon och jag trodde igår att jag var nästan färdig och att jag inte skulle behöva göra så mycket mer med allting men vad jag misstog mig!!! det finns oroligt mycket kvar. när man klarat en utmaning så går man runt hörnet och finner tio nya.. ska detta aldrig ta slut? kommer jag kunna fixa allting tills dagen D? Och varför, varför är man nästan helt själv? idag ska jag på stan med tess för hon är ännu en av dem som inte kommit på vad hon ska vara för något och inte ens tänkt på det? sen måste jag hem och HELT SJÄLV fixa upp resten av maten, snacksen, lägenheten o.s.v. jag måste ju fixa "mig själv" oxå för jag har ju planer på mitt utseende och jag vill ju inte vara helt trött när jag blir färdig med allting. så jag får sätta mig ne rplanera allting in i minsta detalj sen lägga ut en tidsplan som vanligt. FAN jag hoppas folk fattar hur jävla mycket jag ansträngt mig för att fixa allting!! hur jag funderat i dagar och veckor på olika teman för utsmyckening, mat, snacks, godis med mera. för ALLA. jag satt hela jävla dagen igår och grävde ur apelsiner och gjorde små söta ansikten som jag sedan fyllde med gott, 30st jävla apelsiner. FAN vilket jobb men det blev mycket, mycket bra! och hitintills har alting flutit på utan några större hinder, jag sitter bara och väntar på att det ska slå ner som en bokhylla på mig.. det hade inte varit min vanliga "tur" annars.. vi får väl se.. =P

Tänker på dig!

S- Sensationell
A- Ansvarsfull
N- Nogrann
D- Diva
R- Resultat inriktad
A- Alldeles underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback