Jävla kväll

Igår så var det dax. jag tog upp allting med andreas som vanligt skyllde allting på något annat! jag blev arg, förbannad och nästan skrek att han fan får stå för vad han gör att jag inte orkar med alla killar som älskar versen "it was'nt me"!! Så du menar att det är inte DU som slänger dina kallingar ÖVERALLT i hela lägenheten!? på lampor, bakom byråer, under sängen, under kudden, MELLAN soffkuddarna!? och vad är dealen med alla kallingar med hål i!? eller när han drog sin ass mot en nymålad vägg och färgen FORTF sitter kvar och att han ANVÄDER dem kontinuerligt!? Jag har inlett ett litet experiment. jag tar alla kallingar som ligger framme lägger dem i en ICA kvantum påse och trycker in dem under min sida av sängen! får se hur länge han klarar sig utan att beklaga sig: Var är mina boxer?

Håller er uppdaterade! funderar på att dokumentera och lägga in här se vad ni andra tycker är lämpligt att lägga dem! =P


Egentligen så handlade inte tjaffset igår om hans jävla underkläder det var me rallvarligare än så men just nu kände jag att jag behövde ventilera lite grann... tack!



BTW!! köpte en ny digitalkamera igår med en massa features (vet inte ens vad hälften betyder) som verkar vara jätte grymma. 12megapixels (ska tydligen vara mycket) och en massa annat. 3tums skärm och bara det är ju rättså fräckt :) i.a.f läge rupp lite bilder som jag tar med kameran när jag fått hem den! wiihoo!

130983-82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback