Ingen lust & Allmänna funderingar

jag orkar egentligen inte träna idag, jag är trött och grinig jag vill minst av allt åka iväg och bli svettig.. har ingen lust alls jag vill bara luta mig tillbaka hemma i soffan lägga upp benen på soffbordet och aldirg någonsin krypa ur mitt täcke!! jag funderar på att skita i det. gå ut och gå en sväng istället? fast man får fan så mycket mer träning på aerobic. *suck*.
jag har riktigt ont i min rygg idag nu är jag inne på min andra vecka.
Johanna skickade precis ett SMS hon fick jobbet!!! wiihoo grattis! jag kände på mig att hon skulle få det lika starkt som jag känner på mig att min andra arbetskompis kommer få hennes! fast jag känner t.o.m starkare för Den andra kompisen så då kommer det nog gå riktigt bra.. och då är jag här.. ensam igen.. skit oxå.. det är inte helt lätt att INTE deppa ihop just nu...
 
Kan det inte bara börja snöa!? jag älskar ju snön så mycket så det skulle åtminstonne få mig nostalgisk och jag hade kunnat sitta här på jobb med en varm chocklad och titta ut på när snön yr.... en tanke som är fin men antagligen inte direkt hoppfull i.o.m att vi totalt förstört vårt klimat växthuseffekten...

Manpower ringde mig förra veckan. de ville att jag skulle ingå i någon grupp av inköpare. hmm det låter väldigt mysko och jag får se om jag ens åker dit jag vågar inte hoppa på ett jobb där jag inte är garanterad lön varje månad och blir sparkad (såsom erik blev) av "personliga skäl" och man får inte ens reda på varför. nej jag hoppas nog det! jag surfade runt och snokade efter information om manpower och kan väl erkänna att jag inte direkt lev imponerad av hur mycket dålig kritik de har fått.... nej då är t.o.m det jag gör nu bättre.

STÄNG FÖNSTRET!! jag fryser ihjäl. vår ventilation fungerar sällan bra och idag har vi 23 grader här inne vilket är okej men luften blir så himla kvav och man får ont i huvudet och blir irrterad som följd. då kan man välja att antingen uthärda, dricka lite vatten och boxa på en kudde när man kommer hem eller så öppnar man ett fönster och släpper in 7gradig kyla vilket får en följd av att man fryser och inte kan koncentrera sig. hur man än gör så blir följden att man tappar koncentration och för mig.. som redan är lätt okoncentrerad blir det riktigt illa....

Den 8:e har jag tagit ut en ledig dag! då ska jag fanimej åka till varberg och bada i vedeldade vattentunnor! jag måste ta mig i kragen och träna idag! inte tänka en enda negativ tanke? hur  tror ni det kommer gå?


En bild som alltid får mig att le =). titta på kaninen längst bak som tydligen inte gillar snabba bilar
130983-81


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback