Idag ... ÄNTLIGEN!!

Jag ska ta ut mina extensions idag! efter  lång tid det känns underbart! ska bli skönt att kunna dra händerna genom håret igen. ska bli skönt att få bli pillad i håret (min favorit) som jag fått lära mig leva utan nu dessa veckor. det ska bli så skönt. lägga in en riktigt dryg (och dyr) inpackning i håret. plocka lite ögonbryn (det MÅSTE göras) och ta hand om mina naglar. det ska bli en ME dag idag =)
Skulle det inte varit för årt überskabbiga badkar (märken efter ducshmattor från förra gästen) så hade jag nog lagt mig i ett bad med badolja.

På fredag så ska det hållas julfest här och det är såklart jag som planerar det (inte mig emot,,,, kanske lite) jag ska sammanställa inköpslistan som gått runt till samtliga. Jag tjuvkikade på den tidigare idag och en del var lite svårläsligt så skulle något fattas så får dem skylla på mig.
Imorgon ska jag även fråga H ifall hennes mail inte fungerar, eftersom jag skickat ut hur många mail som helst ang julfesten och hon inte behagat att svara på en enda. jag tycker det är sorgligt om det nu inte är så att hennes mail inte fungerar PÅ RIKTIGT.

Julklaparna börjar arta sig nu och det tryter i plånboken men skulle det vara riktigt, riktigt illa så har jag mitt Mastercard och mitt Visa som jag har kredit på! Yeah! kan vara fin fint på mellandagsrean hihi!!!

Nästa vecka åker jag och andreas på en liten lillsemetser jag har tagit ledigt på fredagen. vi ska bo i stuga, basta och bada i vedeldade tunner och dela lite skumpa! det ska bli mysigt*grr*

Helgen efter så åker vi på två julmarknader i tyskland en i hambug och en i lübeck. det ska  bli så mysigt och jag ska ladda ner hela min IPOD Nano med jullåtar som man kan mysa sig bort med.

*gäsp* nej nu slutar jag om 15min och då ska jag till Frissan! ska kolla igenom mina favvobloggar innan jag sticker. har haft lite abstinens under de dagar jag suttit med upplärning. FÖRÄSTEN släppte iväg min "elev" idag på lite egenhändig praktik. jagsitter såklart på min plats och har satt henne på datorn brevid mig. har ju då fortf uppsyn & kan säga ifrån när något bli fel. Känns nog som en säkerhet för henne också eftersom hon kan stanna upp och fråga ifall hon är osäker på något!

Status inför nyår: Obestämt OCH aningen frustrerat




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så härligt det låter med en helg i stuga!*AVIS*

Hmmm...har du msn?

Tror inte H svarar dig för att hon inte vill helt enkelt...

Lycka till med alla ME idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback