Helgen

Passade huset i helgen och såhär blev utkomman

Fredag: Jobbat hela dagen åkte hem till lägenheten och packade min väska. satte mig ner några sekunder framför datorn för att kolla hur bussarna gick.  sen tog jag på mig. gick till bussen och reste hem. satt och svor över hur bussarna fortf kunde vara så himla äcklig, taskiga säten, taskig luft allt är skit dåligt..irk. kom hem till vovven. go som vanligt och otroligt glad! johanna kom senare på kvällen hon hade köpt varsin STOR chocolate chip cookie!!! gott!!! vi delade även en fiskgratäng haha det var så himla längesedan man ätit det! Vi var ute en lång runda med vovven sen satt vi och smyckade eller, ja johanna var duktig och gjorde smycken jag rotade mest bland mina gamla hihi.

Lördag: Vi åkte  iväg och shoppade lite. var först på NOVA lund och kollade runt hittade. sen åkte vi vidare till burlövcenter och köpte mat inför kvällen. mysig dag men inte alls såsom jag ville ha den.. lite besviken faktiskt.. äsch i vilket fall som helst så hade therese inflyttningsfest på kvällen, jätte trevligt men vi stannade inte så länge för vi hade ju hand om vovven.

Söndag: Gjorde INGET verkligen INGET. glodde på massa film låg på soffan och kände mig som en klubbad säl. på kvällen när man skulel gå till sängs så var man ju inte trött alls eftersom det enda jag åstadkommit under dagen var en tvättmaskin.lagat man och sen bara slappat framför tv:n.. inga direkta ansträngningar...

Hepp måndag nu igen tillbaka till jobb.. till frustrationen..*gäsp*


Why do all good things come to An End???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback