Helgen planer

Fredag: ska antingen pärla med johanna eller så åker jag direkt ut till Bara för jag ska passa vovven och mina föräldrars hus! det ska bli så skönt och jag älskar att vara där ute! med vovven den lilla prinsen bubblar i mig så jag kan skrika varje gång jag ser honom.. på ett positivt sätt menar jag.

Lördag: Andreas och jar har bestämt oss för att göra något mysigt. jag undrar vad det blir? på kvällen vet jag vad det blir dock! då blir det tessans inflyttningsfest! jag måste hitta något snyggt att ha på mig!! OCH jag måste köpa något till henne.. hmm blir nog inte så svårt jag har mina funderingar!

Söndag: Mammi & Pappi kommer hem igen och vi flyttar hem till oss som vanligt :).. Andreas ska dock jobba så vi får se vad jag gör på söndagen kanske ta en öl med annika som vi skulle göra förra veckan?
äsch jag får se helt enkelt hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback