Helgen Är förbi

Och jag är helt slut, vilken helg alltså! Här får ni en kort(?) sammanfattning av min helg.

Fredag: Slutade jobb 15:30 hängde kvar till 16(!!!!!) eftersom tess inte var färdig på sitt jobb. Hon och jag åkte till stan och kilade in på buttericks för att hitta lite saker till hennes dräkt. Väl där inne så träffade jag Ricki. trevligt vi hade inte setts på ett tag och han pratade på som vanligt haha. sen så gick vi två steg längre in i butiken och där träffade jag annlo oxå kul och honhade med sig karro haha så massor av vänne på samma ställe. lite svårt att prata med alla dock så vi sa att vi hade brottom och fick höras en annan dag så kilade jag och tess vidare in i butiken. När vi funnit allting och blivit varma i kläderna så var det dax att bege sig ut i kylan och blåsten*bbrrr*.. vi åkte till vår favorti "sir tobys" och käkade vår favorit täljstensbiff, jätte gott.. förjävla gott helt enkelt!! När jag kom hem (Ensam) så var det dax att sätta igång med städning och pyntning av lägenhet inför lördagen. det gick sådär men jag fick ändå en hel del gjort.

Lördag: Gick upp tidigt för att sätta igång.. jag tänkte att denna gången ska jag vara i så god tid som möjligt.. åkte ditrekt iväg och köpte allt som fattades.. fick som tur var tag i allt också.. det ådade gott. kom hem och körde igång med städningen halv fem skulle vi hämta Moa på stationen och innan det skulle vi hämta mina skor hos Annika. Tiden gick och gick och vi blev mer och mer färdiga. Allt gick smidigt när vi hämtade skor och moa, när vi kom tillbaka så trodde vi inte att vi skulle få en enda plast eftersom det var grease föreställning på nöjesteatern och det ligge rju precis vid oss så alla parkeringar blir upptagna. när vi precis svänger runt hörnet så ser vi en bil köra ut och vi bokstavligt talar jublar av glädje.. dage fortsätter smärtfritt. Alla som komme rär mer elle rmindre utklädda men ingen kommer i sina "vanliga kläder" utan alla har gjort något kul coh det upskattas. Jag sprang rundor hela kvällen och kunde inte direkt underhålla folk såsom jag skulle vilja. så det blev inte alls som jag skulle tänkt mig. men det var nog för att vi var så många. alla ville prata en stund och man ville ju inte vara otrevlig.. fick inte många minuters nedsittande. nästa gång blir det en mindre fest tror jag för då har jag tid att underhålla och man har tid att ta fram dansmattor och liknande. ja sådant som jag gillar att hålla på med på festerna =)..  det fanns inget utrymme för att dra fram dem på festen dock.. synd. Sista man gick hem halv fyra något. både moa och karro sov över

Söndag: Jag sa hejdå till moa och karro plockade undan super lite och sen låg jag bokstavligt talat i sängen HELA dagen. super gott haha :D.. kände mig fruktansvärt dålig faktiskt men skit samma. allt jag åt under hela dagen var gröna och svarta oliver riktigt sjukt!!!

Måndag: hade tagit ut en semesterdag för att jag skulle till läkaren och så.. det gick sådär och jag tänker inte dela med mig på bloggen.. hela dagen var i snitt OKAY inte mer får 3 utav 5 stjärnor..

Laddar upp bilder när jag lagt in dem på datorn!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback