Halloween Snack

Snygging!!!


Nu jävlar är det knappt om tid!!!! jag har så sjukt mycket att göra och så himla lite tid! hade behövt ta ut en semesterdag för att städa och hålla på haha :D.

Har dock de allre bästa ideerna inför halloween. hela lägenheten kommer förvandlas till en mordplats, massaker ja kalla det vad ni vill. detaljerna kommer vara oslagbara i.a.f :D och det är ju det som gör hela festen! först och främst att alla gäster är utrklädda från topp till tå, sen alla läskiga snacks och grejs sen att lägenheten är omvandlad för att passa tillställningen är ju perfekt!

Jag vet vad de flesta ska vara och det är verkligen förbaskat bra saker de kommit på, vem har sagt att utklädnad bara är för mindra barn!? vi alla är väl BARN innerst inne.. hihi jag gillar att tänka så.. det märks lite grann på de som "knorrar" om att det är utklädnad, det är just sådanna personer som inte vågar "bjuda på sig själv" eller "släppa loss" och det om något ju ju ett tecken på osäkerhet! Nåja fuck them! vill inte de klä ut sig på min fest så slipper dem, de kan få glo på alla oss andra frisläppta själar hihi :D..

Vi blir som sagt runt 30personer, en viss reservation tillkommer eftersom det tråkigt nog är allt för många som ALLTID tackar ja men sen hör de inte av sig eller inte ens dyker upp. Ibland ringer de i sista minuten och säger att d einte kommer.. jag tycker det är sjukt dålig stil för jag är själv inte en som gör något sådant! har jag sagt att jag kommer så KOMMER jag, även om jag är bakis eller inte vill egentligen så KOMMER jag för att jag lovat och inte vill svika Dig.

Jag måste ta och skaffa ÄNNU en blogg. jag måste kunna lägga in bilder lite här och där. på denna kan man ju bara "länka" och sen lägga EN bild per ilägg och det känns inte speciellt kul.. så snart kommer jag väl ta bort denna men lugn jag lovar att Hänvisa Er vidare så ni kan fortsätta snoka runt =).

Jobbar till 18:00 idag ni kommer antagligen få några fler spontana inlägg under dagens gång.. ni vet hur gärna jag delar med mig ;).

Och för Er som inte kommit på vad ni ska vara? too bad antingen är allt "bra" slut eller så är bara det dyra med halvkass kvalite kvar.. Starkt jobbat & Grattis!Snygging!


Kommentarer
Postat av: Älskling

Festen blev riktig bra =) Alla verkade ha roligt och allt verkade bli lyckat. See you next year! hahhaha =) Kyssar

2006-11-16 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback