Gosch!

AAAHHH jag blir tokig skrev precis ett SKITLÅNGT inlägg och så hade mitt konto deaktiverat mig så när jag skulle lägga in det så försvann det!! skit oxå!!!

Jahapp då får jag väl skriva en kortis

1)Tog ut extensions igår. skönt men gjorde ont
2)gick till sängs med blött hår och vaknade upp med mina vanliga lockar, fick JÄTTE mycket beröm när jag kom till jobb och angelika nästan tvingade mig att lägga mig med blött hår VARJE dag.
3) sandra sa att det verkligen syns att jag hålle rpå att gå ner i vikt. och det kändes så jävla skönt! det är skillnad på när jag (som ser mig själv VARJE dag) ser att min rumpa blivit mindre, mina lår, höfter och mage oxå blivit mindre men när ANDRA påpekar det då blri man allt glad haha!!
4)Sammanställt inköpslistan inför julbordet på jobb och konstaterat att det kommer bli otroligt stort och gott
5) ska glo lite på stugan vi ska hyra och ta lite frukost!


Haha viken genomgång! när jag skulle spara det så var det fler hundra rader men man blir helt förstörd när ens inlägg blir raderat. man orkar inte ge sig på det igen! suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länk till dig: http://www.tv4.se/mode/504076.html

2006-11-29 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback