Gahh!

Om det ringer en jävel till och berättar vad han hon har för planer:- nej mäh jag tänkte såhär va att jag ringer honom på hans mobil va?

Eller om det ringer en dum jävel och frågar (efter att jag sagt att alla säljare sitter i möte): Men finns där en annan säljare som jag kan prata med?

ÄR DU HELT KÖRD I HUVUDET!!!??? vadå någon annan att prata med hur svårt är det för dig? Kan du vänta där en sekund så ska jag skicka ett fax där det står att "ALLA SÄLJARE SITTER I MÖTE" fuck head!

Gaahhh hur korkade kan folk bli!! nästa gång någon frågar något så korkat (dom frågar det minst en gång om dagen) så ska jag svara: Ja självklart finns det andra säljare det är därför jag säger "ALLA" sitter i möte..

Eller när jag säger: Tyvärr, alla sitter i möte tills den och den tiden. finns det då en jävel som frågar: Sitter alla i möte? så sliter jag mitt hår hoppar igenom telefonen och styper den människan!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback