fastighetsförvaltarna i malmö

det är det värsta bolaget som finns! de förvaltar privata bolags fastigheter. Vi blev lovad enya fönster i MAJ nu är det snart december och den iskalla luften forsar in i lägenheten. och när jag försöker få nummret till vår vaktmästare som får koma och "täta" provisoriskt så svarar han. nej jatg är så långt ifrån mitt rum nu så det får du kolla upp själv! vilket skitsnack deras kontors yta är mindre än mitt hem så med andra ord så "orkar" han inte gå dit. så sa jag: ja men vi har försökt komma i kontakt med dig flera veckor nu utan att lyckas. jag jobbar till 18:00 idag och har ingen möjlighet att få tag i hans nummer. ska det behöva vara så att man ska gå runt med två fleece tröjor två sockar och morgonskor samt morgonrock mjukisbyxor och TVÅ duntäcken!? jaha men då förväntar jag mig att jag kan ringa till honom vid 19:00 då när jag kommer hem eftersom vi försökt nå Er utan framgång och ni vägrar gå tillbaka till Ert rum för att hämta ett nummer. det r trots allt bara Er vi får lov att kontakta och ni vägrar hjälpa mig!? då skrattar den jäveln och säger: hahah nej det förstår väl du oxå att du absolut inte kan ringa efter 19:00. det räcker med 8 timmars arbete om dagen. Ja men hur tänker du lösa det här nu då? eftersom jag själv inte får lov att kontakta hyresägaren utan alla mina fall ska gå enbart via dicg och DU VÄGRAR HJÄLPA MIG!? hur tycker du då att jag ska göra? då svarar han:- jag tycker du får planera in detta bättre!

VADÅ BÄTTRE jag har försökt få tag i dig varje dag på din telefontid utan att lyckas hur tycker du att jag ska planera för att nå dig?

då visste han inte vad han skulle svara och sa bara " jag har mycket att stå i nu så jag kan inte ge dig ditt telefonnummer.

då blev jag arg och sa: jaha tack för inget IGEN hej!

Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

Men jisses... Hyresgästföreningen kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback