En torsdag

Igår hade vi möte och ommöblering på jobb. Resultatet blev mot min förmodan välridgt bra och jag klänner mig upprymd idag. Anledning till det var nog för vi tog upp en del frågor som alla gått och grubblat på.  vi fick ut det i luften och vi fick diskutera.. väldigt kort tid men jag tror det mesta blev sagt och att många inte ens hade en aning om att det var så illa som det var. alla blev nog berörda på något sätt. jag vill i.a.f tänka så! Så nu sitter man här på sin nya plats med andra människor omkring sig. jag saknar sandra som nu sitter med ryggen mot mig.. vi får se hur det går men jag tror på detta.. än så länge. vi får se hur länge känslan håller tills i går ner i träsket igen? jag har en känsla av att vi kommer göra det. vill inte vara negativ men när inte ens VD vill tro på att det kommer bli bättre så käns det föga nödvändigt.. äsch fuck it vi får se vad som händer helt enkelt...

hur svårt är det att veta vad "tinga" betyder??? att man bokar, paxar ja allt vad det heter. fick förklara det för andreas 17ggr ahha blev irriterad till slut... kyss

Kommentarer
Postat av: Älskling

Fattade nada av tinga. Trodde tingad betydde något om stamtavla eller ägande eller nåt sånt hahaha. Inte boka.. haha hmmm. Nu vet jag ;) Kyss

2006-11-16 @ 15:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback