En äcklig sexhistoria

En nära kompis till mig har haft en del skumma saker för sig när det kommer till sex. inte som hon valt själv men äsch här kommer historien:

För inte så längesedan var vi ute och festade hade jätte trevligt och hon träffade en kille, vi åkte alla taxi och de släppte av mig hemma. hon följde med honom hem och de började kyssas och sådär som man brukar inleda sammlag. när hon rider honom så stannar han upp och säger:
- jag vill att du kissar på mig
- va? säger hon och skrattar
- ja jag tänder på det jag vill att du gör det här i sängen.
- skojar du eller?
Resten av diskussionen har jag glömt bort men hon tog sitt pick och pack och sprang därifrån.. vilken vuxen man vill ha kiss i sängen!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback