Den brutala sanningen om mig

Jag är skadeglad
Jag  är självisk:
skulle du ge dig inför något och misslyckas skulle jag bli glad, jag skulle fortf vara ledsen å dina vägnar eftersom dina planer gick i stöpet och jag skulle fortf finnas där för dig. men inne i mig skulle jag vara glad eftersom du misslyckats
Jag är Svartsjuk: När du är min pojkvän så får du ta det, jag gilla rinte när tjejer tittar och jag klarar inte av när du GLOR på tjejer. jag visar det inte med det pyr till inne i mig och jag vill helst bara fråga vad det är som du tittar på!!?? Reagerar dock endast när tjejen (Enligt mig) ser bra ut och har något som jag saknar.
Jag tycker synd om dig i hemlighet: om jag har en kompis som är på ett speciellt vis utan att hon kanske vet om det så tycker jag synd om henne. jag tänker automatiskt- fan vad synd det är om henne eller- hennes föräldrar/pojkvänn kan inte ha det lätt.
Jag är självkritisk: kritiserar mig själv mer än nödvändigt, tittar på andra och bestämmer mig för att vara som dem! efter någon dag tröttnar jag och är nöjer mig med mig själv. men sen är jag där igen.
Jag tycker illa om dig fast säger inget; Jag kan vara din bästa vän eller din ytligaste, ibland tycker jag illa om dig av diverse anledningar, det går alltid över men lär dig löeva med det för det kommer alltid vara så.


Kan du inte relatera till något av ovansående så anser jag att du borde ransaka dig själv lite grann. har du aldrig känt såhär? Tro inte att jag känner såhär ALLTId.. det stämmer inte men från "time to time" kan jag gott ösa ur mig lite bitchighet annars spricker jag fan!


Kommentarer
Postat av: andy

Du verkar ju vara en trevlig prick haha det är alltid bra med tjejer som "förvarnar"

2006-11-08 @ 16:35:21
Postat av: Älskling

Har märkt en del av det, älskar dig lika mycket oavsett vad.

2006-11-16 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback