Dagens lista

Dagens Sötaste: Sandra med sin lugg

Dagens mest spännande: Sofie på intervju här

Dagens Finaste: Andreas som alltid ställer upp

Dagens Roligaste: Sandra med sitt utflipp

Dagens mest skrämmande: När chefen kallade in mig på hans rum

Dagens Låt: Dont feel like Dancing- scissors sisters

Dagens måltid: Mat från "slaktarn"

Dagens mest störiga: Andreas kniper platsen och han vet varför

Dagens Kram: När Johanna hoppade på mig bakifrån när jag pratade med Lilian

Dagens mest uppmärksamma: Sandra som såg att jag hade nya örhängen och inte var sen på att ge komplimang!

Dagens önskan: Mer Pengar

Dagens Funderingar: Jobbfronten och Kina-resan

Dagens bubblare: Angelika som vanligt med sitt skratt

Dagens sjukaste: Sandras sjuka fantasi

Dagens mest eftertraktade: ETT TILL TRÄNINGSKORT

Dagens Bitch: Den kniper jag själv med hästlängder!!!!!!!!

130983-49

Kommentarer
Postat av: Älskling

Haha! Jag har två platser, både en bra och en tyvärr dålig hmm. Men den bästa har i alla fall jag hihi =) Snygg bild smulan. Snygg as always! =) Kyssar

2006-11-16 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback