Bestående problem

Nu sitter jag här i hela 32minuter till.... kommer somna snart.. tror jag.
Min kompis fick ett skiterbjudande om jobb. stackare. hur jag ska göra på lördag. ska jag följa med till gbg över dagen eller ska jag skita i det? det kommer säkert bara bli en massa komplikationer..? nej nu är jag bara negativ skulle vara roligt om lilian följt med men icke.. hepp får ta med mig en tjejkompis.. eller njae jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.. andreas kommer ju vara borta hela dagen och kanske kvällen eftersom det tar tre timmar dit och tre timmar hem.. och sen så ska de gå där inne i massa timmar. andreas tjatar på att jag ska följa med och får jag inget bättre erbjudande så kommer jag fan följa med..*suck*..
Håller på att ordna med julbordet. skickade ut ett mail till alla anställda och frågade lite frågor om hur de ville ha det för att jag bäst skulle kunna tillfredställa alla. och SOM VANDLIGT så är det samma personer som skiter i att svara: H, C ,P ,L hur fan kommer det sig?! stackars människor!

Kommentarer
Postat av: Älskling

Det gick mycket fortare än väntat eftersom mässan var ganska liten, tråkigt att bilmässor alltid ska vara så små. Nåja! Jag kom snabbt hem till dig och det är det som räknas =) Kyssar

2006-11-16 @ 15:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback