Arga kamrater

har två riktigt fientliga arbetskamrater idag.
de är båda buttra jag tror jag vet varför och jag har själv fått något lyckorus där jag blivit ett psyk som fnittrar och har mig med mina andra arbetskamrater som jag förövrigt inte brukar säga många iord till? jag tror det rä för att jag är på G med julinköpen det är det bästa jag vet jag ÄLSKAR att ge bort presenter! I LOVE IT!!!

Har dock blivit bevisat att miia är en cool brud inte en (såsom några andra här) tjej sopm blir "gammal och tråkig så fort hon fått barn" miia är fortf cool och helt inne :D i like haha

ha ni märkt skillnad på mitt humör idag från tidigare inlägg? vet ni varför? det är för att jag snattat från johannas lyckopillerburk!!!!


min önskelista har växt till hela 21punkter!!

130983-47

Kommentarer
Postat av: Miia

*asg*
Jou, gammal är jag nog men de är inte pga mina barn :) Kanske en fördel att skaffa dem "sent"?

Like U 2 babe :D

Postat av: Fröken Kaos

Att handla julklappar är det bästa! *förtjust*

2006-11-22 @ 10:17:29
URL: http://hejchef.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback