Är så trött

1)På mitt jobb- Ringer det någon och frågar något korkat så kommer jag smälla av och antagligen bara slänga luren i örat på denne.
2) på Vädret- kan det se till att börja snöa så vi kan få dessa otroliga vädersväxlingar över för så fort det snöat färdigt kan det bli varmt och skönt igen!
3) På att bli erbjuden taskiga jobb som jag inte ens söker- varför inte erbjuda mig ett jobb som jag verkligen gillar?! är inte sugen på att jaga röven av mig för att få ihop till hyra bara för jag har en 100% provisionsbaserad lön.. vad tror de? ska jag gå från fast månadslön till det skitet? nej tack. här har ni i.a. fin fin info om företaget:
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=500000000000019&conference=500000000000139&posting=19500000001750673

4) På taskigt morgonhumor- orkar inte med folk som är sura på morgonen, se till att ta en iskall dusch inann du pratar med mig, orkar inte se din sura nuna.
5) på att det inte händer något trots att jag åtar mig 100-tals saker om dagen.. har jag inte tid att slappna av är det därför jag inte märker att jag ständigt har fullt upp? det går av bara fasrten? så tragiskt!!

Tack för att jag fick spy ur mig lite hihi.


Kommentarer
Postat av: Älskling

Det får inte börja snöa för allt i världen, inte än. Inte alls roligt när man kör bil. Men annars är snön ett måste i vintertid. Och härlig är den också. Du har nog det bästa morgonhumöret. Sjukt vad du är pigg på morgonen hehe.. Kyssar

2006-11-16 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback