Är det någon mer än jag??

Finns där någon mer där ute som också hatar när det ringer från skyddat!?
speciellt när man missar samtalet!!!!!
Och eftersom jag just nu är inne i en "leta nytt jobb" period så spritter det totalt runt i mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag får ett missat samtal från skyddat nummer!!!
ggaahh och det händer SÅKLART under de få minuterna jag inte har min telefon under uppsikt!
vafan!!!
hoppas att personen i fråga ringer igen!!! och det snart!
Speciellt då jag sökt lite arbete i Danmark igen och alltid när de ringer till sverige så registreras alla nummer som "okända".. ahh det är helt otroligt det som spelas upp i mitt huvud just nu är "TÄNK OM, TÄNK OM, TÄNK OM!!!!!!

telefon

Kommentarer
Postat av: msme

Känner igen det där... Och de måste ju ringa just den lilla stunden man inte kan svara...
Det borde finnas lagar mot sånt där... =) Speciellt när man väntar/hoppas på såna samtal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback