.

igår var vi och "månadshandlade". så nu är hela vår kyl, frys och skafferi fulla med saker och det käns jätte skönt, verkligen! nu har man så att man kan laga mat VARJE dag . inte för att så blir fallet eftersom vi kommer resa en del nu så kommer maten bara ligga där. men det gör ju förvisso inget det heller.

Jag hade en jävla morgon i morse, jag skulle ställa klockan 10:00 min före den vanliga klockan för att jag ska kunna få 10 minuters snooze på morgonen och igår när jag väl skulle ställa klockan så ställde jag den 10minuter EFTER tiden. gahh vaknar ser att klockan är 08:45 och tar då för givet att den är 08:35 (tio minuter efter) är den i själva verket är 08:55. AAHH går upp så jävla sent och stressar som tusan. borstar tänderna så köttet blöder smetar deo över hela armen och sprutar parfym i munnen. Sen till råga på ALLT som gått snett så kommer våran diva Doris Day in i badrummet och börjar flåsa & väsa. HÅRBOLL tänker jag och föser undan henne från vår fina badrumsmatta, då går hon ut från badrummet och lägger sig på hallmattan och flåsar. nej! jag föser undan henne och hon går TVÅ steg sen lägger hon sig ner och börjar flåsa igen. helt desperat (och stressad) hämtar jag hennes malt-pasta (som fräter upp håret i magen så det inte får hårbollar) kör ner sådant i halsen på henne och hoppas att det verkar fort och fräter upp det som är på väg upp. dessutom hade NÅGON kräkt som fan på bordstabletterna som ligger i tvättstugan! Jahapp då är det ännu en kostnad som ska betalas. det gör egentligen inget. först och främst var dem billiga och sen så ville jag ändå ha nya så kanske jag borde tacka de små liven?

Ser fram emot kvällen. jag slutar 18:00 idag och efter det så ska jag till H&M och lämna tillbaka en jacka jag köpt. sen ska vi hem till mina föräldrar och hämta allt mitt julpynt och sådant hemma. ska bli skönt att få upp lite julstämning. hänga något över den öppna spisen så det blir lite sådär "film-jul".

Hittat en super snygg julstjärna som jag bara måste köpa!!! MÅSTE MÅSTE MÅSTE. den är stor och inklusive lampsats och lampor så kopstar den starax över 100:- vilket fynd måste jag säga! önskar jag hade en bild.. men har ni lust kan ni som bor nära ett Bolagret alltid kila ner för de har med nästan 100% säkerhet ställt dem i skyltfönstret eftersom det är jul nu!

Nu väntas bara snön med ellt vad det innebär! jag ska köpa en sexig santas helper kostym och överraska andreas haha!

Försökte få tag i mamma för att höra ifall det dumpit ner en hämtningsblankett där det står att min digitalkamera kommit och att jag kan hämta ut den! längtar längtar! vill ta fina bilder!! hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback