Toning & Taning

Idag ska jag Tona mitt Hår. INTE färga, det har min frisör avrådit mig starkt ifrån.
Jag kommer nog färga det sen ändå, but for now så funkar "tonings idén" bra!

Jag ska även dränka min kropp i brun utan sol, det är ju nyår på gång och man vill väl se fräsch ut?
Har min jätte söta klänning och att vara lite brun är väl aldrig fel?

Eftersom jag får sola & träna gratis på Sandras jobb, så kanske jag ska passa på att bränna Tudorna* (Riktigt skånskt uttal) lite till? Thanks honey, I love ya!

Den 8 Januari börjar träningen igen! denna gången har jag gått snäppet högre och bokat ännu en tid för min träning! ska bli så skönt! och men tanke på vilka otroliga resultat jag fick när jag tränade nu så ska jag såklart köra på dubbelt! och de dagar då andreas "tränar" så kan jag hänga på och även då få ett extra pass!!??
Hihi älskar andreas lilla rumpa! *grr*
har ni också något sådant på Era pojkvänner som ni tycker är sådär "ohh".
som när han går förbi så kan du lägga huvudet på sne och tråna lite sådär tyst? hihi

*Tudor = Tuttar

Kommentarer
Postat av: Miia

Usch så avis jag blir, träna o sola gratis! Ja ja, vad är en väl en bal på slottet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback