Spa-Helg

Den 5-7 Januari åker vi på en Spa-Helg i Göteborg med Andreas, Richard & Lilian. Andreas fick det i julklapp och eftersom det är ett dubbelrum så följer jag med där på ett hörn.
Mysigt! Andreas har inte råd med en spabehandling, men jag ska definitivt ha en! om jag inte har råd får jag helt enkelt ta den på kredit och betala den nästa månad hihi.
Eftersom både andreas och Jag är väldigt intreserade av all kunskap inom alla ämnen så ska vi gå på universeum och se vad de har att erbjuda. Vi går väl mest dit för att polisen och vägverket har en utställning där man får prova krocksimulatorn eller vad det nu var. Man kunde mäta sin krockvikt.
Vad betyder det egentligen? Mäta hur mycket man väger och sen se hur låg/hög hastighet du ska ha för att dö snabbast? märkligt... men intressant.
Kanske hinner vi denna gången gå lite på nordstan?

Jag ska bara bli omhändertagen! aahhh i cant wait!
Andreas mamma köpte ju en mängd oljor och liknande så jag får väl ge andreas lite massage och ta extra väl hand om honom om han inte har råd med en behandling. undrar hur det kommer gå om jag är helt lös i kroppen efter all knådning?

130983-128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback