Retliga Jag!

Igår så Klippte jag mig. Blev otroligt bra! som vanligt när lilian klipper mig! Vi körde bara på den vanliga klippningen i samma mönster. Hmm ska försöka mig på en förklaring:
Långsmalt nertill och väldigt uppklippt på toppen så det blir lite puffigt. en äkta rock frisyr alltså =)

Träffade Tessi på kvällen vi gick till vårat favvoställe i stan och käkade det vi alltid käkar. Där är i princip bara en massa män, det är en sportsbar. Önskar det vore lite uppdelat men maten där är så fruktansvärt god att man får härda ut!!
När vi satt där och åt berättade jag om den gången jag & karro var i Bulgarien (2005). Karro hade med sig en "BIG-ass resväska". ungefär som att hon skulle vara borta i en månad (vi var där i 2 veckor). När vi var på flygplatsen för att åka hem så stod det en dam och en gubbe bakom oss och glodde på väskan(
för ett ögonblick trodde jag att tantens ögon skulle trilla ut). Hon puffade till hennes man och mummlade något och pekade på väskan. Karro började känna sig illa till mods, väskan var så jäkla "BIG-assed" det är svårt att förklara.
Den är köpt i USA och det säger väl allt (Super Size Me)
Jag irriterad som jag var gick fram till tanten puffade till henne och viskade: Du får lov att känna på den om du vill.
Tanten blev illröd och jag stoltserade tillbaka til karro som låg på sin väska och skrattade!

Allt detta kom på tal när en av grabbarna inne på puben skulle gå på dass, han glodde ner i min urringning under hela gången. Tessan knuffade till mig och skrattade. Synd att man är så eftersmart för jag skulle sagt:
Ja det är en D-kupa......(irriterad i rösten)

*suck*. jaha nåja jag fick leva utan det. det måste varit något i köttet för vi blev som två små fnittriga tonåringar!!! När vi gick ut därifrån så stannade vi i dörren vi tittade båda på varandra och sa: ska vi?
haha vi gav varandra en puss och sen gick vi ut.
Där kan dom gubbarna sitta kvar och titta!

Pussar inte ni på Era bästa vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback