Olämpligt!

Jag har inte haft Mens på 36 Dagar nu! Mina p-piller som jag tar ska HELT och hållet ta bort min menstration. Det skulle ta ungefär 3 månader kanske mindre. det har gått EN månad. Dax att köpa ett grav-test bara för att kolla. Jag har alltid sett min Mens som en sorts säkerhet. att allting"funkar som det ska", den kommer regelbundet och att man inte har någon som gått i ide för 9 månader i en.

Jag tar för givet att det är min kropp som är grymmt anpassningsbar och redan har absorberat upp dessa piller och kör nu på som pillerna vill...... eller hur? Am I Right? Am I Right?! Or Am I Right!!?? Ja *pust*

Känner mig inte speciellt annorlunda. känner mig riktigt bra idag faktiskt!  hmm ja det är värt att kolla upp just in case!

Min Barnmorska (Som tvingade på mig dessa tabletter) sa att då kan jag ju köpa ett grav-test i månaden istället för en massa tamponger och grejer. Men käns inte det lite jobbigt? Att ständigt gå runt och undra om man är gravid? Då hade hon till svar att det är 99% säkerhet. Men jag som ofta har sån jäkla otur är med 100% säkerhet den 1% personen som det inte funkar på..

Happy Me! God jul din Palsternacka!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

God jul, din lök!!
Jag har börjat sola! STEKT lök är ju gott,hehe.

Sitter på jobbet och kollar på alla hurtiga människor som tränar. Sedan jag började jobba här, har jag känt mig mer vältränad...borde vara en omöjlighet, eftersom jag inte tränat något alls. Tror du att de smittar mig på något sätt, så jag blir vältränad fast jag bara ÄR på ett gym??! Det tror jag iaf. Hrrm. På lördag åker jag hem till mamma; underbart, saknar henne så! Over and out=)/S

2006-12-21 @ 12:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback