Nyårslöften

Nu ska jag Dra lite Ångest Över Er Trogna läsare. Jag ska skriva Min Lista över Löften som jag har som avsikt att hålla ("hålla")

Nu Utmanar jag Följande att skriva sin lista med nyårslöften(som oxå har bloggar)
Sanni
Camilla (Miss Keep Your Distance)
MsMe
Sandra
Miia

Kom ihåg tjejer 10-punkter lång tack! vi ska väl försöka kämpa ;)

1) Börja Träna Två ggr i veckan (redan Köpt Träningskort)
2) Städa oftare (Storstädning, ugnen, kylskåpet, under badkaret m.m)
3) Träffa mina vänner oftare än vad jag gör idag
4) Sluta käka så mycket sötsaker (Redan blivit duktig på det)
5) Försöka att inte ta så allvarligt på allt
6) Lära mig säga NEJ!!!!!! (Den viktigaste)
7) Sluta Förstätta mig i situationer där jag själv blir lidande till slut
8) Laga mer mat hemma (nyttigare & billigare än att äta ute)
9) Unna mig själv mer njutning (Av alla dess slag)
10) Planera dina dagar bättre (Både du och din omgivning tjänar på det)

Känner inte alla så? okej förutom "miss perfect".
Erkänn att ni kan känna igen Er på MINST en av punkterna!!??

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kan stolt säga att jag tränar mer än två gånger i veckan - woohoo! Däremot kan jag checka för allt annat. Jag lovar att ta tag i mina löften - blir nog imorgon. Ska fundera ut något bra! :D

Postat av: Anonym

Hej gamen!=)En underbar gam, såklart.
Sitter och tjuvskriver på jobb; borde egentligen räkna kassan nu.
MEn, ibland får man prioritera..=)

Hörs, babe! Ska skriva den där listan med nyårslöften imorgon..!
Kram

2006-12-20 @ 17:28:30
Postat av: Miia

Mina punkter:
1. Börja träna!
2. Ha mer 6 *hahaha*
3. Fler semester resor!!

2006-12-20 @ 18:04:30
URL: http://wintermoth.spaces.live.com
Postat av: msme

Då har jag att göra imorgon då... Saker som att städa och fixa julklappar kan ju vänta en vecka. ;) Måste fundera ut tio löften som jag sen ska försöka hålla också... (eller det kanske man inte behövde? hålla dem alltså =P )

2006-12-20 @ 23:11:36
URL: http://msme.blogg.se
Postat av: Sanni

Varför ändra på perfektion? ;) Närå jag har en del att arbeta med, men eftersom jag inte lyckats förändra mej på 27 år så har jag inte så stort hopp om att det ska funka den här gången heller..

2006-12-21 @ 21:37:58
URL: http://puddingpastej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback