Nu var det Gjort

Jag ringde precis till Marie, Min "to be boss" och tackade nej till jobbet, fan vad ont det gör i hjärtat nu.
vad ska jag göra? sitter ju på ett "dead end job" och kan verkligen inte avancera.
vem kan vara nöjd med detta? jo jag vet vilka, de äldre eller de som kanske inte tror så mycket om sig själva?
Jag kan med handen på hjärtat säga att minst tre stycken här söker nytt jobb. kul va? im not gonna tell....

It sucks.. hur länge kommer det dröja innan det är min tur?

Jag behöver en kram idag.. behöver den verkligen.

Blir bjuden på julkonsert med andreas familj imorgon, med tanke på hur jag mår (utöver jobb erbjudandet) så är jag inte alls speciellt sugen på det. Att Sen Anderas mamma bestämmde att vi skulle äta hemma hos oss efteråt gör inte saken bättre. jag fick stå uipp för mig själv och säga ifrån att jag faktiskt inte är sugen på att ha kalas hemma hos mig efteråt, jag mår inte bra och är antagligen trött eftersom jag ska upp 05:30 imogron. då sa hon att vi istället skulle göra varma mackor & att det bara skulle ta en liten stund. då fick jag åter igen säga nej tack, jag orkar inte det även om vi gör varma mackor så ska ALLA värma. vi har bara ett mackjärn och alla vill väl ha minst två var? och då är vi sex som ska värma och alla sex ska stå i köket och trängas.. nej tack jag vill komma hem duscha och dra täcket överhuvudet och invänta ny dag! SÅDESÅ

Kommentarer
Postat av: Sanni

Här får du en kram av mej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback