Min pappas underbara humör!

Igår bestämde jag mig för att sova ute hos mina föräldrar. mamma bjud ut mig på middag och då tänkte jag att jag lika gärna kan sova där. så jag tog mitt pick och pack och åkte ut dit. jag frågade mammsen om hon ville följa med in till malmö på julskyltningen. eftersom både jag och mamma är "shop-o-holics" så tackade hon direkt ja. vi gick runt i lite affärer tog varsin glögg och delade på churros. vi hittade n julklapp till min syster och jag tgo med mamma till min favoritbutik kitsch och där köpte hon en mängd saker till hennes nyårsfest. super tuffa saker faktiskt!
När vi kom hem så hade pappa dukat fint och maten var nästan klar. vi satt och åt och delade på en karaff vin. mysigt. sen på ikvällen drack vi glögg och tryckte oss fulla med pepparkakor och lusse skorpor.

det jag skulle berätta var att när jag precis kommit hem till Bara så skulle jag platta mitt hår och sen stängde jag av min tång och la den på trappräcket. när pappa sen varit ute med hunden så kom han in och bestämde sig för att hänga hundhalsbandet där. han tar tag i PLATTORNA på tången som såklart närstan är 200 grader varma. VEM FAN TAR TAG I PLATTORNA PÅ EN PLATTTÅNG??!! han flippar som vanligen ut och slänger min (776:-) tång i marken! jag hoppas verkligen att jag hittar kvittot där garantin finns! fan alltså jävla röv!!!!
Och hr smart är det på en skala att sätta garantin på ett jävla kvitto! det borde dem sätta på ett tjockt papper eller något!!?? gahh smart-asses!

Kommentarer
Postat av: Miia

Inte bara din pappa som reagerar så, alla män gör det *lol*

2006-12-04 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback