Julkort

Fick vårt första igår. det var från Sussie, Victor. micky & Molly. Jag är "plast mamma" åt Micky & Molly. två små underbara vovvar. Så när matte vill ha en lugn helg eller något så dumpar hon av de små liven hos mig och jag omfamnar dem med glädje!! sånna så sötnosar. ska lägga upp bild!

Jag har nu bestämmt mig att eftersom jag inte har så mycket Pli på mig själv som jag skulle vilja så ska jag se till att posta lite julkort via mail istället! gratis och så mycket snabbare! är det inte en metod som de flesta föredrar? Så känn dig speciell om du får ett för det är det inte alla som får. Och det är ENBART för att jag är så himla glömsk!! inte för att du INTE skulle förtjäna ett!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Julkort ger mig verkligen tokångest. En stor eloge till dig som orkar masa dig iväg och posta. Verkligen. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback