Julklappar!

Igår träffade jag Sanni för att byta julklappar och snacka lite skit. Jag vill ju såklart Se hennes reaktion när hon öppnar mitt. Jag var inte helt säker på hennes smak men köpte något som JAG ville att hon skulle ha, något som jag tyckt om att få. och oftast är mina vänne rlite som mig så det burkar gå bra hihi.
Hon öppnade och blev jätte glad! så skönt. efter bara några sakunder (ivrig som jag är) så ville jag såklart öppna mitt. Lite Motstånd från hennes sida så slet jag upp pappret. Självklart öppnade jag i fel ordning (lätt för mig att veta när ingen säger något *blink blink*) Jag fick upp en doftolja(som doftade underbart). jag fattade då direkt att det var en "olje-doft lampa" slet upp pappret på det större packetet och mycket riktigt där låg en oljelampa i. Det var en Kinesisk Drakeoch på hans stora vingar balanserade han en stor glasskål där man häller oljan i. Eftersom vi har lite asiatiskt stuk på våra saker hemma så skulle den passa super bra in.
Vi båda skrattade och skämtade om den, sandra skämdes för hon tyckte hon hade gjort så illa ifrån sig!
jag tyckte om den jätte mycket Sandra!
När vi märkte att den var i plast så skrattade vi ännu mer.

Det var ett kort och intensivt besök, de har en jätte söt lägenhet och vi pratade om några av de sjuka saker som hänt där som bäst ska lämnas oskrivna! hihi

Gotta By some Cheese "griere" elle rhur det stavas det är den godaste osten som finns!! mums!!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Jaså du fick mersmak på osten ;)
Tack så mycket för julklappen, jag har redan använt av den! Och just det, tack för julkortet oxå!
ps. Jag tyckte faktiskt draken var ganska söt när du packade upp den, bättre än jag mindes, trots plastigheten haha :) ds.

Postat av: Sanni

Hahaha! Nu kom jag på vad den där "sjuka saken" var. Ja vi ska nog vara lite tysta om det :)

2006-12-20 @ 10:34:35
URL: http://puddingpastej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback