Julfesten

Ska hållas idag! just nu vill jag inte ens gå dit. ja ni vet ju varför.
men Sandra gav mig den perfekta ideen: vi drar dit och super oss fulla och odrägliga! Fan vad sugen jag är på att haka på! Det är lätt för henne för hon slutar ju snart här.. min Sandra*snyft*

Vi får se hur det går. jag och Angelika skämtade om att Sofia & lube skulle gå i säng. vi får se om det stämmer. angelika sa att det var troligast av alla som kunde gå i säng med varandra.

Spännande spännande...... to be continued

Kommentarer
Postat av: Miia

Hoppas ni får en rolig kväll iaf trots dagens elände för dig!
Vad fick fu till middag häromkvällen förresten?

KRAM

2006-12-01 @ 19:12:22
Postat av: Miia

Ah men! Uppdatera då! *nyfiken*

2006-12-03 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback